Často kladené otázky

    Časté dotazy

    Připravili jsme pro Vás odpovědi na otázky, které nám pokládáte nejčastěji. Pokud Vás zajímá cokoliv jiného, co zde nezaznělo, neváhejte a kontaktujte nás


    O každém kroku objednávky Vás budeme neprodleně informovat prostřednictvím Vámi registrovaného e-mailu. Jakmile zásilku předáme dopravci, můžete sledovat její aktuální stav skrze jejich web nebo aplikaci.

    Změnili jste názor na barvu, velikost nebo potřebujete upravit dodací adresu? Pokud jsme Vaši objednávku již přijali, nejspíš se zboží připravuje a bude brzy na cestě. Napište nám a vše se budeme snažit vyřešit podle našich možností.
    Zboží můžete samozřejmě podle obchodních podmínek do 14 dnů vrátit, nebo vyměnit za jiné.

    Doprava a platba

    Objednané zboží má hodnotu alespoň 1.500Kč po započítání slev.

    • Bankovní kartou online – nejrychlejší způsob, zboží zasíláme ihned po zaplacení.
    • Bankovním převodem – zboží zasíláme ihned po připsání platby na náš účet.
    • Dobírkou – objednávku zaplatíte při převzetí od kurýra.
    • Hotově v naší provozovně na adrese Na Větrově 266, Velké Popovice, 25169

    Zásilkovna – doručení domů / na pobočku

    Jaká je dodací lhůta zboží?

    Váš balíček vypravíme na cestu ihned po přijetí platby. Pokud platbu obdržíme v pracovní den do 9h, Vaše zásilka bude předána přepravci ješte tentýž den. 

    Pokud se Vám líbí zboží, které aktuálně nemáme skladem, napište nám a my už vše pohlídáme. Jakmile bude zboží opět skladem, dáme Vám vědět.